/ / / / / / / / tamas begirid 09140336840mohammad////09139155869hossein خرداد 92 - الماس فیض اباد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الماس فیض اباد
دیدگاهی بلند به ارزوها 
قالب وبلاگ
[ یکشنبه 92/3/12 ] [ 9:58 صبح ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]

وفور نعمت‌های مادی در زمان حکومت حضرت مهدی(ع) < ?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

امام(ع) ابتدا، آنان را به راه حق دعوت خواهد کرد و اگر قبول نکردند، با آنان وارد کارزار می شود و هرگونه فساد و کژی را نابود خواهد کرد.

 

دوران پس از ظهور حضرت مهدی(عج) بدون شک، والاترین و شکوفاترین و ارج مندترین، فصل تاریخ انسانیت است. آن دوران، دورانی است که وعده های خداوند درباره خلافت مؤمنان، امامت مستضعفان و وارثت صالحان، عملی می شود و جهان با قدرت الهی آخرین پرچمدار عدالت و توحید، صحنه شکوه مندترین جلوه های عبادت پروردگار می شود. در احادیث مختلف، گوشه هایی از عظمت آن دوران به تصویر کشیده شده است. ما با استفاده از این احادیث، برخی از کارهایی را که امام زمان(عج) برای ایجاد جامعه ای متکامل و ایده ال، انجام می دهند، اشاره می کنیم:

 

حاکمیت اسلام در سراسر هستی

بعد از ظهور امام زمان(ع) عدّه ای علیه آن حضرت وارد جنگ می شوند و سعی خواهند کرد تا از تشکیل حکومت عدل الهی بر روی زمین ـ که وعده ی آن، از سوی انبیا و امامان(ع) داده شده است ـ جلوگیری کنند. امام(ع) ابتدا، آنان را به راه حق دعوت خواهد کرد و اگر قبول نکردند، با آنان وارد کارزار می شود و هرگونه فساد و کژی را نابود خواهد کرد.

امام باقر(ع) در تفسیر آیه ی (وَ قاتِلُوهُمْ حَتّی لا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَ یکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلّهِ);(1) می فرماید: تأویل این آیه، هنوز نیامده است… پس زمانی که تأویل آن فرا رسد، مشرکان کشته می شوند، مگر موحّد شوند و شرکی باقی نماند.(2) و در حدیث دیگری می فرماید: با مشرکان جنگ می کنند تا این که موحّد شوند و شریکی برای خدا قرار ندهند. چنان (امنیتی حاصل) می شود که پیر زن کهنسال، از مشرق به مغرب می رود، بدون آن که کسی جلوی او را بگیرد.(3)

ادامه متن در ادامه مطلب …


[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:42 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]

در یکی از پارکهای زیبا و دیدنی شهر رم، پایتخت ایتالیا، میدانی به نام شاعر پرآوازه ایران، ابوالقاسم فردوسی نامگذاری شده است.

در وسط این میدان، مجسمه باشکوه حکیم توس خودنمایی می‌کند. این تندیس که185 سانتی‌متر ارتفاع دارد و از مرمر سفید ساخته شده، کار استاد ابوالحسن صدیقی است که در سال 1329 طی مراسمی در این میدان نصب شد.


ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:40 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]

از میان این ویژگی ها و خصوصیت های فراوان و غیر قابل شمارش برخی از آنها فراوانی بیشتری دارند و بیشتر در افراد ظهور و بروز می کند که از جمله آنها ویژگی کم طاقتی و بی تابی انسان ها است .

اینکه یک شبه به اهداف خودمان دست پیدا کنیم و هیچ مشکلی حق نداشته باشد بر سر راه ما سبز شود و اگر خدایی ناکرده با مشکلی مواجه بشویم زمین و زمان را به هم بدوزیم از جمله خصوصیت هایی است که ما را تبدیل به یک انسان کم طاقت و بی تاب می کند .


ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:39 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]

امکان دارد که برای همه ما در مرحله ای ز زندگی و یا در برخی از مراودات این اتفاق رخ دهد خصوصا که غالبا این اتفاق زمانی می‌افتد که ما خیلی سریع در یک فضای استرس آور و یا در طی درگیری و مواجه با افراد به پاسخگویی می‌پردازیم....


ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:38 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]

زدواج: پیمان زناشویى

ازدواج، مصدر باب افتعال، و حروف اصلى آن، «ز ـ و ـ ج» است. از نظر لغت «زوج» به‌معناى جفت، (در مقابل فرد[1]) عبارت از دو چیز همراه و قرین است; چه مماثل باشند، مانند دو چشم و دو گوش، و چه متضاد،[2]مانند شب و روز. در مواردى، واژه زوج در معناى فرد، به شرط داشتن قرین، به‌کار رفته است.[3]


ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:38 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]

با شروع فصل گرما مراجعه به استخرهای شنا نیز به اوج خود می‌رسد و در صورت وجود آلودگی در استخر، بیماری‌های عفونی بسیاری در شناگران بروز خواهد یافت.
 در صورت آلودگی استخرها، بیماری‌هایی مانند تب تیفوئید، دیسانتیا، لپتوسپیروزیس، عفونت‌های پوستی، بیماری‌های خارش شناگران، عفونت سینوسی و عفونت گوش در افراد مختلف ایجاد می‌شود.


ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:37 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]

همانطور که می‌دانید بعضی از علائم آن قدر واضح هستند که باید برطرف شوند. علائمی از قبیل درد قفسه سینه، شکم یا خونریزی بدون دلیل. اما بعضی علائم خیلی مشخص نیست و شما نمی‌دانید که باید به پزشک مراجعه کنید یا نه.

در زیر علائم هشدار دهنده‌ای وجود دارند که مطالعه آنهابرای شما ارزشمند است چراکه آگاهی از آنها می تواند تغییراتی مهم در کیفیت زندگی شما ایجاد کند و یا حتی سبب افزایش طول عمر شما گردد.

10 علامت زیر را نادیده نگیرید.


ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:36 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]



"خواجه نصیر الدین " دانشمند یگانه ی روزگار در بغداد مرا درسی آموخت که همه ی درس بزرگان در همه ی زندگانیم برابر آن حقیر می نماید و آن این است:

در بغداد هرروز بسیار خبرها می رسید از دزدی , قتل و تجاوز به زنان در بلادمسلمانان که همه از جانب مسلمانان بود . 
روزی خواجه نصیر الدین مرا گفت می دانی از بهر چیست که جماعت مسلمان از هرجماعت دیگر بیشتر گنه می کنند با آنکه دین خود را بسیار اخلاقی و بزرگمنش می دانند ؟
من بدو گفتم : بزرگوارا همانا من شاگرد توام و بسیار شادمان خواهم شد اگر ندانسته ای را بدانم .
خواجه نصیر الدین فرمود:
در اخلاق مسلمانی هر گاه به تو فرمانی می دهند , آن فرمان " اما " و " اگر"دارد .
در اسلام تو را می گویند :
دروغ نگو ..... اما دروغ به دشمنان اسلام را باکی نیست .
غیبت مکن ... اما غیبت انسان بدکار را باکی نیست.
قتل مکن ... اما قتل نامسلمان را باکی نیست .
تجاوز مکن ... اما تجاوز به نامسلمان را باکی نیست .

و این " اماها " مسلمانان را گمراه کرده و هر مسلمانی به گمان خود دیگری را نابکار و نامسلمان می داند و اجازه هر پستی را به خود می دهد و خدا را نیز ازخود راضی و شادمان می بیند ..
و راز نابخردی مسلمانان در همین است ....


[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:34 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]

بوی بد بدن و دهان ، هم آزار دهنده و هم خجالت آور است اما خوشبختانه ما می توانیم با رعایت چند نکته ساده همیشه خوشبو باشیم.


ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:34 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

حسین خانی
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 53538