/ / / / / / / / tamas begirid 09140336840mohammad////09139155869hossein وفور نعمتهای مادی - الماس فیض اباد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الماس فیض اباد
دیدگاهی بلند به ارزوها 
قالب وبلاگ

وفور نعمت‌های مادی در زمان حکومت حضرت مهدی(ع) < ?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

امام(ع) ابتدا، آنان را به راه حق دعوت خواهد کرد و اگر قبول نکردند، با آنان وارد کارزار می شود و هرگونه فساد و کژی را نابود خواهد کرد.

 

دوران پس از ظهور حضرت مهدی(عج) بدون شک، والاترین و شکوفاترین و ارج مندترین، فصل تاریخ انسانیت است. آن دوران، دورانی است که وعده های خداوند درباره خلافت مؤمنان، امامت مستضعفان و وارثت صالحان، عملی می شود و جهان با قدرت الهی آخرین پرچمدار عدالت و توحید، صحنه شکوه مندترین جلوه های عبادت پروردگار می شود. در احادیث مختلف، گوشه هایی از عظمت آن دوران به تصویر کشیده شده است. ما با استفاده از این احادیث، برخی از کارهایی را که امام زمان(عج) برای ایجاد جامعه ای متکامل و ایده ال، انجام می دهند، اشاره می کنیم:

 

حاکمیت اسلام در سراسر هستی

بعد از ظهور امام زمان(ع) عدّه ای علیه آن حضرت وارد جنگ می شوند و سعی خواهند کرد تا از تشکیل حکومت عدل الهی بر روی زمین ـ که وعده ی آن، از سوی انبیا و امامان(ع) داده شده است ـ جلوگیری کنند. امام(ع) ابتدا، آنان را به راه حق دعوت خواهد کرد و اگر قبول نکردند، با آنان وارد کارزار می شود و هرگونه فساد و کژی را نابود خواهد کرد.

امام باقر(ع) در تفسیر آیه ی (وَ قاتِلُوهُمْ حَتّی لا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَ یکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلّهِ);(1) می فرماید: تأویل این آیه، هنوز نیامده است… پس زمانی که تأویل آن فرا رسد، مشرکان کشته می شوند، مگر موحّد شوند و شرکی باقی نماند.(2) و در حدیث دیگری می فرماید: با مشرکان جنگ می کنند تا این که موحّد شوند و شریکی برای خدا قرار ندهند. چنان (امنیتی حاصل) می شود که پیر زن کهنسال، از مشرق به مغرب می رود، بدون آن که کسی جلوی او را بگیرد.(3)

ادامه متن در ادامه مطلب …


[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:42 عصر ] [ حسین خانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

حسین خانی
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 53602